4. Kongres muzealaca Hrvatske: obavijest sudionicima

Drage kolegice i kolege,

Šaljemo vam drugu obavijest vezanu za sudjelovanje na 4. Kongresu muzealaca Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem koji ce se održati u Vukovaru od 11. do 14. listopada 2017. godine.

Tema kongresa posvećena je muzejskim fundusima, odnosno zbirnim fondovima koji čine sve zbirke muzejskih predmeta. Poseban naglasak je na problematici kojom se muzealci redovito susreću, a odnosi se na skupljanje muzejske građe, čuvanje i zaštitu, stručnu obradu građe i njeno izlučivanje.

Popunjavanje muzejskih zbirki moze biti realizirano na različite nacine: kupnjom/otkupom, darovanjem, nasljeđivanjem, zamjenom ili pak terenskim istraživanjem. U kojoj mjeri muzejski djelatnici uspjevaju u tome u skladu s politikom skupljanja muzejske građe?

Zahvaljujemo na Vašim prijavama, te vam želimo ugodan odmor!

Organizacijski odbor HMD-a

Smještaj

Sudionicima 4. Kongresa muzealaca Hrvatske preporuča se hotelski smještaj po povoljnijim uvjetima u Hotelu Lav u Vukovaru i Hotelu Slavonija u Vinkovcima. U nastavku se nalaze web poveznice za njihove ponude.

Posebnu ponudu hotela Slavonija preuzmite ovdje.

Posebnu ponudu hotela Lav preuzmite ovdje. 

Također sudionici mogu odabrati po vlastitom izboru i druge smještajne kapacitete u okolici Vukovara, Iloka, Vinkovaca i obližnjih mjesta.

Za rezervaciju smještaja potrebno se javiti izravno odabranom hotelu i naglasiti da ste sudionik Kongresa.

Sažeci usmenih izlaganja

Sudionici Kongresa  s usmenim izlaganjima sažetke trebaju poslati na hrvatskom i engleskom jeziku u duljini od najviše 900 znakova (razmaci su uključeni).

Rok za slanje sažetaka je 1.rujna 2017.

Sažeci poslani nakon roka neće biti uključeni u Knjigu sažetaka skupa.

Sažetke treba poslati na e-mail adresu: tajnica@hrmud.hr

Primitak sažetaka biti će potvrđen.

Posterska izlaganja

Posteri trebaju sadržavati naslov, ime autora i institucije, adresu i kontakt. Posterska izlaganja trebaju biti dimenzija B1 plakata (visine 100 cm i širine 70 cm). Površina za izlaganje postera  kao i sredstva za pričvršćivanje biti će osigurana.

Posterska priopćenja treba pripremiti i u obliku Powerpoint prezentacije s maksimalno 3 slajda za zajedničke rasprave usmenih i posterskih priopćenja po završetku tematske cjeline. Powerpoint prezentacija postera se predaje koristeći neki od servisa za slanje elektroničke pošte do 1. listopada 2017. g. na adresu tajnica@hrmud.hr ili na CD-romu ili USB prijenosnim memorijama tehničkoj službi Kongresa najkasnije 15 minuta prije svake programske teme.

Organizirani prijevoz 

Molimo sve sudionike skupa koji su zainteresirani za organizirani prijevoz autobusom iz Zagreba do Vukovara (i obrnuto) da se do 15.9.2017. prijave na e-mail: tajnica@hrmud.hr

Prijevoz ce se organizirati ukoliko postoji dovoljan broj zainteresiranih i uz određenu nadoplatu.